Huisstijl en content strategie power of presence

Opdrachtgever Teal
Werkzaamheden Designstrategie, Visueel concept, Ontwerp en opmaak, Technische realisatie website, Content strategie


Power of Presence logo

Vraag

In het leiderschapsprogramma Power of Presence, Leiderschap vanuit nu gaat het om de kracht van aanwezig zijn in het hier en nu en de inzet van oosterse wijsheid in combinatie met westers gedachtegoed. Teal schakelde ons in voor een volgende stap in de merkontwikkeling en de verdere professionalisering van de communicatie rond het programma.

Resultaat

Het beeldmerk is een steen met witte aders en staat voor aanwezigheid, voor rust en stilstaan om te zien wat er speelt. Maar ook voor meegaan in de beweging van bijvoorbeeld water, het volgen van een natuurlijk en logisch proces. De aders in de steen zijn de unieke sporen van een eigen geschiedenis. De vormgeving van het geheel, beeldmerk en naam, is een ‘oefening in evenwicht’ een zoeken naar de juiste balans.
We kozen voor onderscheidend beeldgebruik. Geen foto’s van mensen maar wel landschappen en elementen uit de natuur. Met zeggingskracht, waar een verhaal bij te vertellen valt.

En om dat verhaal verder uit te dragen verzorgen we inmiddels ook afwisselende en inspirerende updates op LinkedIn van de beide coaches. En we voeren de redactie over het blog. Naamsbekendheid vergroten en autoriteit tonen zijn de belangrijkste doelen voor deze content strategie.

Bekijk meer huisstijlen en logo’s

Power of Presence huisstijl
Power of Presence huisstijl
Power of Presence huisstijl
Power of Presence huisstijl
Power of Presence huisstijl
Power of Presence huisstijl