Huisstijl en logo

Een huisstijl is het vertrekpunt voor een herkenbare en onderscheidende vormgeving van alle uitingen van je organisatie of bedrijf. In druk of digitaal. Nu en in de toekomst. Daarom is een huisstijl geen keurslijf, maar een flexibel geheel van afspraken over logo, kleuren, typografie en inzet van je huisstijl, bijvoorbeeld op sociale media.

Je kunt bij De Zagerij terecht voor:

  • advies over identiteit en positionering
  • ontwerp van een logo of huisstijl
  • richtlijnen voor het gebruik van de huisstij
  • restyling van je logo of huisstijl
  • doorvoering van de huisstijl in communicatiemiddelen (denk aan website, nieuwsbrief, templates voor briefpapier, visitekaartje, folders en brochures, gevelbelettering en bewegwijzering, gadgets voor beurs of evenement)
  • opzetten en uitvoeren content strategie

Positionering en huisstijl Filosofie in Den Haag

Een nieuwe positionering: van een stichting die jaarlijks één evenement organiseert – de Nacht van de Filosofie in Den Haag – naar een organisatie die zowel een festival, als filosofische lezingen en werksessies organiseert. Uitgewerkt in logo en huisstijl die letterlijk verschillende perspectieven biedt en je aan het denken zet.

RED

Branding en identiteit RED

RED is een jazzformatie, RED is een merk, RED is uplifting, vibrrrant, energetic. Branding en vormgeving voor deze vierkoppige band die reflecteert op het verleden in originele, eigenzinnige composities. Contrastrijke visuals sieren cd-hoes en website.

Power of Presence

Huisstijl en content strategie power of presence

Professionalisering van de uitstraling in een nieuwe huisstijl en het opzetten en uitvoeren van de content strategie voor Power of Presence, een intensief coachingsprogramma voor leidinggevenden. In dit programma werken twee ervaren bedrijfscoaches samen voor top 100 klanten in het bedrijfsleven.

Logo’s en beeldmerken

Een logo (vignet, beeldmerk, woordmerk) vervult drie belangrijke functies: herkenning, onderscheid en verbinding. Het opbouwen van deze functies kost tijd. Daarom zijn de krachtigste logo’s tijdloos. Want hoe langer een logo gebruikt kan worden, hoe beter het de drie functies vervult.