Filosofie in Den Haag - logo

Filosofie in Den Haag - poster en flyer

Filosofie in Den Haag - programma

Filosofie in Den Haag - advertentie

Filosofie in Den Haag - website

Opdrachtgever Filosofie in Den Haag
Wat Visuele identiteit, Website (responsive), Aankleding evenement
Werkzaamheden Designstrategie, Visueel concept, Ontwerp en opmaak, Technische realisatie website, Drukwerkbegeleiding

Vraag
Een nieuwe identiteit voor de Nacht van de Filosofie Den Haag. Dat was de vraag. Maar inmiddels is ‘de Nacht’ niet alleen meer een nacht in april, tijdens de landelijke Maand van de Filosofie, maar ook filosofische ontmoetingen rondom één filosoof door het jaar heen.

Resultaat
Dus er was niet alleen behoefte aan een nieuwe identiteit. We bedachten en introduceerden een nieuwe, overkoepelende naam: Filosofie in Den Haag. Duidelijk en to the point. Een naam die ook ruim genoeg is om andere evenementen in op te nemen. Toekomstbestendig dus. Want het doel is: méér filosofie in Den Haag. What’s in a name 😉

Communicatie-adviseur Huibert-Jan van der Fange bedacht de slogan ‘Daag je denken uit’ en wij vertaalden die naar een visuele uitdaging in de vorm van een F die je van verschillende kanten kunt bekijken. Tegelijkertijd wel te verstaan! Het werd het baken van de Filosofische Ontmoeting met Spinoza op 21 februari en uiteraard van de Nacht van de Filosofie Den Haag op 14 april.

De huisstijl voerden we door tot in alle uithoeken: van website tot spandoeken, van programmafolder tot tasjes en van visitekaartje tot poster. De multi-dimensionale F heeft alles in zich om de komende jaren de activiteiten van Filosofie in Den Haag optimaal zichtbaar te maken!

» Bekijk ook

Filosofie in Den Haag